Бюджетні гроші підуть на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С050828 Софіївка – Дружківка на ділянці км 6+200 – км 12+170.
Директор департаменту розвитку базових галузей промисловості Донецької ОДА Артем Литвинов відмовився відповідати на запитання журналіста відносно трати такої величезної суми на капітальний ремонт дороги під час війни. Манера спілкування з журналістом також була доволі високомірною.
Тепер про витрати бюджетних коштів у майже 300 мільйонів гривень. Про це стало відомо редакції із тендерної документації, яка міститься в системі закупівель ProZorro. Замовник робіт по капітальному ремонту вказаної дороги департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької ОДА.
Роботи планується виконувати втри черги. На кожну чергу було оголошено тендер на різні суми. Так, «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С050828 Софіївка – Дружківка на ділянці км 6+200 – км 12+170. Коригування» – І черга обійдеться бюджету у 94 924 855,56. Датою оприлюднення значиться 8 липня поточного року.
Бажаючим взяти участь у торгах виявило ТОВ «Славдорстрой», більше згідно документації бажаючих заробити не було. Звісно і переможцем тендеру стало вищевказане ТОВ. При цьому, слід звернути увагу, що пониження в торгах не було. Роботи будуть виконуватись за ту суму, яку очікує департамент Донецької ОДА.
На роботи по другій черзі тендер було оголошено 7 серпня поточного року. Переможцем також й по тим самим причинам оголошено ТОВ «Славдорстрой». На другу чергу робіт по капітальному ремонту автомобільної дороги планується витратити 98 550 481,54.
Є ще і третій етап робіт. Відповідний тендер було оголошено 15 серпня поточного року. Вже минуло кілька днів, а пропозицій ще не надходило. Очікувана вартість робіт по ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С050828 Софіївка – Дружківка на ділянці км 6+200 – км 12+170 становить 88 190 919,60.
Наш громадський діяч каже, що рішення про ремонт доріг під час війни може бути досить складним і залежить від багатьох факторів, таких як контекст війни, обставини на місцях, економічні та людські ресурси, а також стратегічні цілі.
Він навів кілька аспектів, які можуть вплинути на це рішення:
Безпека та доступність: Ремонт доріг може бути важливим для забезпечення безпечного переміщення військових чи цивільних транспортних засобів, постачання зброї, медичної допомоги та гуманітарної допомоги. Якщо дороги несправні, це може ускладнити операції військ, заважати забезпеченню та евакуації.
Стратегічні цілі: Ремонт доріг може бути частиною військової стратегії. Наприклад, відновлені дороги можуть дозволити військам швидше переміщатися для контролю над територією або важливими об’єктами.
Психологічний вплив: Ремонт доріг може відігравати психологічну роль, показуючи населенню, що уряд чи військові організації дбають про інфраструктуру і готові забезпечувати нормальне функціонування.
Ресурси: Ремонт доріг вимагає фінансових та людських ресурсів. Умови війни можуть обмежити доступність ресурсів для цих робіт, тому може бути необхідно вирішити, чи це пріоритет у порівнянні з іншими військовими або гуманітарними потребами.
Можливість майбутнього використання: Якщо війна має тенденцію до завершення або зменшення інтенсивності, ремонт доріг може бути важливим для відновлення господарської діяльності та нормального життя після війни.
Співпраця з гуманітарними організаціями: Якщо гуманітарні організації мають доступ до зони конфлікту, ремонт доріг може поліпшити їх можливості доставити допомогу постраждалим цивільним та внести покращення у гуманітарну ситуацію.
«Загалом, вирішення про ремонт доріг під час війни є складним балансом між стратегічними, гуманітарними та економічними важливостями»,-підсумовує громадський діяч.
Тепер, що стосується зарплатні людини, яка дозволяє собі проявляти неповагу до журналіста. Викладаємо скріншот.