У Краматорську створили нове управління для ведення військового обліку замість ТЦК та СП.
Частину функцій ТЦК та СП делегують місцевій владі — у Краматорську для цього створили окреме управління. Про це повідомляють “Новини Краматорського району” з посиланням на розпорядження начальника Краматорської МВА Олександра Гончаренка.
Будемо вдячні саме вам, якщо підпишетеся на наш Telegram-канал «Новини Краматорського району» за посиланням ТУТ. Також, за бажання, ви можете підтримати нас фінансово за посиланням ТУТ. Обов’язково зазначте призначення платежу як «Благодійність». Будь-який внесок – 1, 2, 5 чи 10 – є цінною підтримкою для нас.
Очільник міста своїм документом розпорядився утворити управління реєстрації та обліку призовників, військовозобов’язаних і резервістів при виконавчому комітеті Краматорської міської ради. Штатна чисельність нового підрозділу — 40 працівників.
У структурі управління передбачено п’ять відділів. Серед їхніх основних завдань:
- ведення персонально-первинного військового обліку;
- подання даних про призовників, військовозобов’язаних та резервістів до органів ведення Єдиного державного реєстру;
- надання інформації до ТЦК та СП;
- перевірка підприємств щодо ведення військового обліку;
- ведення персонального обліку ветеранів та загиблих військовослужбовців.
Таким чином, окремі функції нового управління дублюватимуть або частково замінюватимуть діяльність ТЦК та СП.
Редакція “Новин Краматорського району” направила інформаційний запит до керівника Краматорської МВА з проханням надати роз’яснення щодо створення управління, обґрунтування збільшення штату та джерел фінансування.
У відповіді Олександр Гончаренко уточнив, що повна назва нового органу — управління реєстрації та обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів Краматорської міської ради. Він підтвердив, що для його роботи передбачено 40 штатних одиниць.
Штатну чисельність управління затверджено відповідно до Порядку організації та ведення військового обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1487 від 30 грудня 2020 року. Саме зміни до цієї постанови, які набрали чинності 16 січня 2025 року (відповідно до постанови КМУ №1558 від 31 грудня 2024 року), стали підставою для створення нової структури.
«Згідно з оновленим порядком, у селах, селищах та містах ведення персонально-первинного військового обліку покладається на виконавчі органи відповідних рад», — зазначено у відповіді начальника Краматорської МВА.
Також він повідомив, що до створення цього управління та департаменту економіки й управління активами, загальна чисельність апарату міської ради становила 570 осіб.
Фінансування нового управління здійснюватиметься з місцевого бюджету. Заробітна плата працівників розраховується відповідно до постанови КМУ №268 від 9 березня 2006 року (зі змінами).
Редакція також поцікавилась можливими витратами на придбання транспорту або оргтехніки для новоствореного управління. За словами Олександра Гончаренка, наразі такі закупівлі не плануються.
Очільник Краматорська наголосив, що новостворене управління буде взаємодіяти з ТЦК та СП згідно з чинним порядком ведення військового обліку.
Варто зазначити, що більшість посад у новій структурі — це інспектори з військового обліку, що також передбачено розрахунками, встановленими урядовими нормативами.