Чиновники Торецької міської військової адміністрації відмовилися надати інформацію про зарплату її очільника, пояснюючи це міркуваннями національної безпеки, військовим станом та належністю посадовця до СБУ.
Редакція “Новини Краматорського району” отримала офіційну відповідь від Торецької міської військової адміністрації Бахмутського району щодо інформаційного запиту стосовно розміру заробітної плати начальника МВА Василя Чинчика. Проте в наданій відповіді розпорядник інформації відмовився повідомляти запитувані дані.
Будемо вдячні саме вам, якщо підпишетеся на наш Telegram-канал «Новини Краматорського району» за посиланням ТУТ. Також, за бажання, ви можете підтримати нас фінансово за посиланням ТУТ. Обов’язково зазначте призначення платежу як «Благодійність». Будь-який внесок – 1, 2, 5 чи 10 – є цінною підтримкою для нас.
У відповіді Торецької МВА зазначається, що начальник адміністрації є військовослужбовцем Служби безпеки України, відрядженим у визначеному порядку, а розголошення інформації про його заробітну плату, на думку адміністрації, може завдати шкоди національній безпеці.
Також у листі зазначено, що територія Торецької громади перебуває в зоні активних бойових дій, тому згідно з чинним законодавством і режимом воєнного стану доступ до подібної інформації може бути тимчасово обмежений. У тому числі й вилучено з відкритого доступу декларації посадовця.
При цьому у відповіді наголошується, що таке обмеження є тимчасовим — після скасування воєнного стану та виключення громади з переліку територій активних бойових дій інформація про доходи посадовців може бути надана в установленому порядку.
Журналісти продовжують слідкувати за прозорістю використання публічних коштів, особливо в громадах, що діють у прифронтових умовах. Нагадаємо, заробітна плата посадових осіб, які виконують функції держави або місцевого самоврядування, за законом є публічною інформацією, оскільки формується за рахунок платників податків. Тому юристи зараз аналізують надану відповідь, й за наявності підстав, вона буде оскаржена в судовому порядку.